ترجمه آهنگهای محبوب

مترجم:میلاد سالک

ترجمه آهنگهای محبوب انگلیسی زبان به انتخاب شما...اهنگها بصورت گلچین و تصادفی و همچنین به درخواست شما بدونه کپی کردن از سایتهای دیگر و استفاده از نرم افزارهای مترجم جمله در وبلاگ قرار میگیرد.اهنگهای محبوبتان را برای ترجمه درخواست کنید.در صورتیکه وبلاگ را پسندیدید لطفا به دوستانتان معرفی کنید

Yesterday Beatles ترجمه

يكشنبه, ۷ دی ۱۳۹۹، ۰۲:۴۸ ب.ظ

ترجمه آهنگ ساده و زیبای Beatles بنام yesterday نوشته جان لنون

 

 

 

Beatles - yesterday

دیروز

 

Yesterday,

دیروز

All my troubles seemed so far away!

تمامی مشکلات و نگرانی های من بسیار دور به نظر می رسیدند!

Now it looks as thought they’re here to stay!

حالا به نظر می رسد آمده اند که بمانند!

Oh, I believe in yesterday!

آه، من دیروز را باور دارم!

Suddenly,

ناگهان،

I’m not half the man I used to be

حتی نصف انسانی نیستم که قبلا بودم

There is a shadow hanging over me.

اینجا یک سایه هست که بر من مسلط شده است.

Oh, yesterday came suddenly.

آه، دیروز ناگهان آمد.

 

Why she had to go?

او چرا باید می رفت؟

I don’t know. She wouldn’t say

نمی دانم. او به من نگفت.

I said something wrong

من گفتم که مشکلی وجود دارد

Now I long for yesterday

اکنون من در آرزوی و اشتیاق دیروز هستم.

 

Yesterday,

دیروز،

Love was such an easy game to play

عشق، بازی ساده ای بود

Now I need a place to hide away

حالا نیاز به جایی برای پنهان شدن دارم

Oh, I believe in yesterday

آه، من دیروز را باور دارم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۰۷
میلاد سالک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی